استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا» تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد
سرخط خبرها

دبیر سی‌ویکمین دوره هفته کتاب مشخص شد

  • کد خبر: ۱۸۱۸۴۱
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱
دبیر سی‌ویکمین دوره هفته کتاب مشخص شد
معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با صدور حکمی، علی رمضانی را به‌ دبیریِ سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یاسر احمدوند، طی حکمی، علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، را به‌عنوان دبیر سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

با استعانت از خداوند متعال، نظر به مراتب شایستگی‌ها، تعهد انقلابی و سوابق مدیریتی جناب‌عالی، به‌موجب این حکم، به‌عنوان «دبیر سی‌ویکمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

امیدوارم، در راستای اهداف دولت مردمی، با هم‌افزایی و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و تعاملی سازنده با صاحب‌نظران، نهادها و سازمان‌ها، نسبت به ارتقای کیفی و کمی فعالیت‌های مرتبط برنامه‌ریزی و اقدام کنید.

هفته کتاب، از سال ۱۳۷۲ به این سو، به ابتکار و هدایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برای ترویج کتاب و کتاب‌خوانی برگزار می‌شود.

منبع: خانه کتاب و ادبیات ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->